جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه شهرستان سیریک

حوزه/ حجت الاسلام سالاری گفت :سید حسن نصرالله هم خودش ذوب در ولایت بود هم زیر دستانش نیز غرق در ولایت بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه گفت: حیف است نشناخته از این دنیا برویم، ما برای شهوت و خورد و خوراک به این دنیا پا نگذاشته ایم بلکه برای کمال آمده ایم.

خطیب جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولین باید بداند هدف این نظام و انقلاب مقدمه سازی ظهور است و خون شهدای عزیز ما فرش قدم های امام زمان (عج) است.

وی در ادامه افزود: دعوای ما امروز بر سر فلسطین و غزه و لبنان نیست بلکه برای زمینه سازی ظهور است، فلسطین محل معراج پیامبر و سر زمینی ایست که انبیا الهی دفن هستند سر زمینی که عیسی بن مریم با امام زمان عج بیعت می کند حضرت امام خمینی می‌فرمایند روز قدس روز اسلام است.

امام جمعه سیریک اظهار کرد: وظیفه دوران غیبت چهار ضلعی است که عبارتند از: اول شناخت امام زمان عج این وظیفه ما است اول امام زمان را بشناسیم و به فرزندانمان هم بشناسانیم، دوم محبت امام زمان باید در دلهای ما موج بزند و سوم رشد معنویت و چهارم اجرای عدالت، آرزوی پیامبر عدالت بود پیامبر برای عدالت و آزادی سرزمین موعود جنگید.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و اقامه نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین گفت: امروز روز برد برد است حضرت آقا خودشان یک تنه به میدان نبرد آمده و با اقامه نماز جمعه در این بهره حساس جنگی آمده صلابت و اقتدار خود و ایران را به جهانیان نشان بدهد، همانند دیگر فرماندهان جنگی و رهبران غربی که در پناهگاه ها جلسه برگزار میکنند حضرت امام خامنه‌ای دیدار های مردمی را برگزار میکند چهار فرزند خود را به سفارت لبنان میفرستد و تیر خلاص را با اقامه نمازجمعه به پیکر دشمنان میزند.

وی افزود: سید حسن نصرالله در این که خودش ذوب در ولایت بود هم زیر دستانش هم غرق در ولایت بودند.

امام جمعه سیریک با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: تضعیف پلیس و مرزبان تضعیف انقلاب و نظام است وامروز جوان دهه ۸۰ ما در سیستان ها بخاطر امنیت ما به شهادت میرسد بعد ما بیاییم پلیس را تضعیف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha